Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejvíce štěkotu bylo slyšet od Vás. Vyvadilův a Fujtíkův klon. Rv

18 3
možnosti
JK

Pokud vím demonstranti proti se počítaly na desítky, na rozdíl od podporovatelů

1 1
možnosti
Foto

O44t55a32k60a21r 70S78e14k78l

31. 3. 2015 19:51

Pane autore, jestli jste byl za "totáče" třikrát na cvičení , z toho jednou kdesi v CCCP na střelbách .......velmi pravděpodobně jste byl ( nebo dosud jste) komunista.

To vysvětluje Váš poměrně nemoudrý blog.:-)

13 3
možnosti
GK

panecku to je logika. Byl-li nekdo za totace na cviceni, nedej boze s rusakama, tak to je komous.

Takze jsem se zrovna dozvedel ze jsem/byl taky komous protoze jsem byl taky na cviceni s rusakama.

Svet se v zadel obraci Rv

3 2
možnosti
LN

..vážený pane....výslovně vás žádám o omluvu...za to.... že mi nadáváte do trubek a idiotů...naprosto bezdůvodně mne tím urážíte a navíc porušujete pravidla slušného blogu....a pokud se neomluvíte ..zvážím adekvátní reakci....

21 1
možnosti
JK

byl jste v blogu osobně jmenován? Jak se říká, potrefená husa...

3 4
možnosti

Maskirovka je ruské slovo a ruská praxe, autore. A probíhá i dnes kdy ruské TV ve svých "objektivních" reportážích informují o protestech českých občanů proti NATO a USA

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_isefEaIqAk

Samozřejmě stejně lže i třeba o událostech na Ukrajině.

22 0
možnosti
JT

J32i47ř87í 45T16o55m44e79š

31. 3. 2015 19:59

Toto slovo neznám naštěstí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 267
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 909x
o