Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste šťastný člověk, já bych se za sebe styděl.

0 2
možnosti
Foto

Jsem trubka, jsem užitečný idiot NATO. Děkuji za stanovení diagnozy. Jsem na ni hrdý!

14 0
možnosti
Foto

Pane Flaško, jsem dva a 80 procent obyvatel našeho státu.

3 0
možnosti
BK
Foto

Jako magnet. Hloupost přitahuje jen další hloupost:-)

13 0
možnosti
Foto

Už jsem si všiml takové zvláštní věci - často se někdo snaží udělat ze sebe chytráka... a skončí to naprostým pitomcem... Někdy to pozoruju i u sebe, a dnes jsem to našel v tomto článku...

19 0
možnosti
JP

Tak vadil Vám ten konvoj nebo ne? Píšete, že vojenské cvičení Vám nevadí a pak napíšete, že to bylo vlastně vojenské cvičení... Ale pište, pište dál, vždyť je svoboda. V Rusku by jste toho moc nepopsal, kdyby jste se protivil režimu. Tady můžete, stejně jako v Americe.

13 0
možnosti
JK

Presuny vojsk NATO púres nase uzemi probihaji zcela bezne. Jake takticko operacni zamery v tom vidite, je tedy tezko rici... ;-)

7 0
možnosti
JK

Je to velice jednoduché: Prověrka techniky (poruchovost), osazenstva vládnout takový to přesun v určitém čase. "Ostré" podmínky budou o mnoho tvrdší. Průchodnost silnic hledání vhodných "koridorů". Dá se to spočítat na papíře, ale realita je jiná viz určitá zpoždění.

0 3
možnosti
JL

Společnost rozštěpená nezůstane ani nebude. Prostě těch deset procent komunistů tady je a ti budou vždy proti všemu a proti všem. Ale snad jich bude časem ubývat.

12 1
možnosti
JK

společnost je rozštěpena  i bez komunistů. Volba prezidenta stačila a nebo jste si umyl oči vytriolem ( H2SO4)

6 7
možnosti
PK

P61e59t84r 82K17a56p14l45a85n

31. 3. 2015 20:00

Jestli jsou podle autora příznivci průjezdu našich spojenců za užitečné idioty vysokým špičkám NATO, pak mu musím položit otázku: komu je za užitečného idiota on?

13 1
možnosti
JK

V článku jsem se jasně vymezil,

1 1
možnosti
BM

Jak jsem již napsal. To vítání bylo většinou kvůli Vám a Vám podobným. A ty idioty a trubky jste si mohl odpustit..

14 2
možnosti
BH

Fajn, tak jste nám to takhle pěkně od plic pověděl...

Ulevilo se vám ;-D?

12 0
možnosti
JK

Ulevilo 2x, jednou zde a současně i na WC, kde jsem tenhle blog psal

1 4
možnosti