Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

....rusko nám skutečně dalo dost věcí.....ale ve vašem seznamu pár věcí chybí...třeba střední skupina vojsk na jeden furt....rozdojení kozla....zlobinova metoda....měsíc československo sovětského přátelství....gulagy....

10 2
možnosti
Foto

Zdravim pane Nádvorník..Však toto žádný normální člověk nemůže popírat,stejně jako to co uvádí autor blogu,,sám mám dost dobře zmapovanou současnou metalovou ruskou scénu, ruská literatura mi taky není cizí,takže pan Koller je ve svém vidění světa celkem omezený a sobecký,ale především je směšný,hlavně tím jakými plky se prezentuje v médiích,ono totiž i ta kritika musí mít nějakou úroveň,tím spíše od umělce..

4 1
možnosti
LN

...díky za reakci...ale možná jsem málo zdůraznil...že se nijak nevyjadřuji ke Kollerovi...ale k autorovi blogu panu Komosnému....

...i já jsem četla ...a čtu ruské autory....třeba ve scifi...a sleduju některé filmy...a le vybírám si...a nežeru to jako seno ....jen proto.... že je to ruské....

0 0
možnosti
Foto

Ještě bych připomněl Mičurina a Lepešinskou. A dále oddělení astrobotaniky na sovětské akademii věd, které proslulo vydáním herbáře rostlin na Marsu.

Z útlé knížečky I. Rjazanceva Elektrický zrak jsem si opsal významné pasáže, např.: "V Sovětském svaze pracuje fotočlánek i pod zemí."

1 0
možnosti
JK

Samo, dali nam velka temata, aspon mame ocem psat

0 0
možnosti
  • Počet článků 267
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 909x
o