Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Boeingy zahaleny do tajemství? Dodatek_2 Západní pohled

V této části, kterou prozatím uzavřu causu obou Boeingů, uvedu pohled, jak jej vidí někteří lidé  na Západě. Nebude to pohled, který dává za pravdu současné interpretaci   sestřelení  Boeingu nad Doněckem – tedy, že pachatelem jsou rebelové a Rusko, které je podporuje.

Zde předkládám  některá fakta“

Pod titulkem   Šokující analýza sestřelení  Malajsijského letu M17, (zde ) ,pan Peter Haisenko  uvádí  svou  teorii o možném způsobu sestřelu letu MH17. (Pan P. Haisenko je penzionovaným pilotem Lufthanzy.)

Zde  je  interview s Michaelem Bociurkiwemv, který se jako jeden z členů  komise OSCE, nacházel bezprostředně na místě katastrofy.  Maichael Bociurkiw  - se jako člen ukrajinsko - kanadského  týmu OSCE se spolu s dalším kolegou dostali do zajetí rebelů,  po sestřelu Boeingu 777-200 nad Doněckem a byli de facto u trosek mezi prvními. Kde mj. uvádí, že viděl trosky „zasažené palbou velice těžkého kulometu,“ nikoliv palbou rakety vystřelené ze země. V tomto čase vznikla fotografie dokazující , že let MH 17 byl napaden a sestřelen cíleně dávkou z těžké palubní zbraně , na kokpit  letounu.

Mimo jiné existuje fotografie - rekonstrukce (zde).úlomků kokpitu umístěných na jiné shodné letadlo. Na této foto-rekonstrukci, je vidět, že kokpit Boeingu 777-200 let MH17, je doslova prošpikovaný střelami. To značí, že letadlo bylo napadeno bojovým letounem. Pilot tohoto bojového letounu udělal kulkami cedník z oblasti kolem pilota, a pak se zaměřil na pilota samotného, čímž vytvořil na jeho místě obrovskou zející díru ze strany letadla přesně na místě, kde pilot seděl. Tato  díra musela být vytvořena střelbou do letadla přesně na pilota odspoda a zleva od pilota, kde byla pozice bojového letadlač – ne nad letadlem a ne vedle něj, a nikoliv ani pod ním.

 

Vlevo nahoře prostřílená část kokpitu, jak byla nalezena na Ukrajině, vedle obrázek označuje místo kam úlomek patří, současně zvětšenina ukazuje cílené místo soustředěné střelby.   

Jinými slovy byla to přesná a „zblízka“ mířená střelba přímo na pilota a ne široce rozprostřený výbuch směřující proti němu s cílem zasáhnout letadlo kdekoliv, aby ho sestřelil.

Haisenko vysvětlil, jak došlo proražení letadla a k  okamžitému rozpadu celého letadla.

Dalším klíčovým prvkem Haisenkovy analýzy je rozbor jak vstupních, tak výstupních otvorů. Okraje části těchto děr jsou vyhnuté dovnitř. (video zde nebo zde) Tyhle díry jsou menší, okrouhlé a čisté, ukazující body vstupu nejpravděpodobněji projektilů s kalibrem 30 milimetrů. Okraje jiných děr jsou větší a poněkud roztřepené, jsou to výstupní díry s úlomky kovu ukazující, že byly vytvořeny projektily toho samého kalibru. Navíc je evidentní, že … tyto výstupní díry ukazují na vnějším okraji dvojitý hliníkový posílený plášť a jsou roztřepené nebo vyhnuté – ven!“

To znamená, že abychom měli některé díry roztřepené dovnitř a další díry roztřepené ven, ukazuje, že se muselo střílet do kokpitu  i z pravé strany.

To je významné v tom, že žádná ze země vypálená raketa (nebo třeba šrapnel) po zásahu nevytvoří zásahy po střelbě do kokpitu z obou stran letounu.(foto zde)V úvahu připadá napadení  dvěma stíhačkami. Zatím nemáme střely létající oběma směry – na plátu na levé straně trupu přilétající z levé i z pravé strany – jinak, než když do tohoto plátu přilétají z obou stran. Nikdo si před Haisenkem nevšiml, že ty projektily prorazily tím plátem z obou stran, zleva i zprava. To vylučuje raketu vypálenou ze země.

Dopravní letadla v těchto výškách jsou přetlakovány oproti tlaku vně letadla. Haisenko rekonstruuje rozpad letounu, jakmile jej příval kulek otevřel a uvolnil tlak z letadla.

„První důkaz, že Let MH17 Malaysian Airliner byl sestřelen raketou země-vzduch, se objevuje na místě havárie na východní Ukrajině poté, co experti v pondělí potvrdili, že na letounu jsou známky poškození střepinami.“

Ač neřekli otevřeně, že ta „střela země-vzduch“ byla od rebelů, projevovali jasnou zaujatost pro ukrajinskou vládu a proti Rusku, když tvrdili: „Západní zpravodajské agentury během víkendu poukazovaly na vršící se důkazy, které podporují tvrzení Ukrajiny, že tento letoun s 298 lidmi na palubě byl omylem sestřelen pro-ruskými separatisty a ruským vojenským personálem pomocí rakety SA-11 vypálené baterií Buk-M1 SAM.“

Proti této hypotéze hovoří to, že střela vypálená raketovým systémem Buk za sebou zanechává specifickou kouřovou stopu jako kometa, která je dlouho viditelná. Za dne by byla tahle stopa v okruhu 20-25 km od raketového systému jasně vidět. To by nemohlo zůstat nepovšimnuto. Nejsou očití svědkové, kteří by potvrdili, že došlo k odpálení rakety SAM11 z baterie Buk-M1 SAM .

Díry, které by zanechaly zásahové předměty na vnějším plášti Boeingu, naznačují, že bojová hlavice vybuchla pod ním a z boku. Raketa Buk ale zasahuje cíl shora a jemným oblakem střepin? Mimo to, po explozi, která rozmetá střepiny, zůstává cca po dobu 5 min. na obloze oblak. Tou dobou už je ale letadlo na zemi. 

 

 

Juli 30, 2014

Peter Haisenko in Cockpit of Condor DC 10

By Peter Haisenko                       Zur deutschen Version bitte hier anklicken

The tragedy of Malaysian MH 017 continues to elude any light of clarity being cast over it. The flight recorders are in England and are evaluated. What can come of it? Maybe more than you would assume. Especially the voice recorder will be interesting when you look at the picture of a cockpit fragment. As an expert in aviation I closely looked at the images of the wreckage that are circulating on the Internet.

First, I was amazed at how few photos can be found from the wreckage with Google. All are in low resolution, except one: The fragment of the cockpit below the window on the pilots side. This image, however, is shocking. In Washington, you can now hear views expresssed of a “potentially tragic error / accident” regarding MH 017. Given this particular cockpit image it does not surprise me at all.

Entry and exit impact holes of projectiles in the cockpit area

Source for all photos: Internet

I recommend to click on the little picture to the right. You can download this photo as a PDF in good resolution. This is necessary, because that will allow you understand what I am describing here. The facts speak clear and loud and are beyond the realm of speculation: The cockpit shows traces of shelling! You can see the entry and exit holes. The edge of a portion of the holes is bent inwards. These are the smaller holes, round and clean, showing the entry points most likeley that of a 30 millimeter caliber projectile. The edge of the other, the larger and slightly frayed exit holes showing shreds of metal pointing produced by the same caliber projectiles. Moreover, it is evident that at these exit holes of the outer layer of the double aluminum reinforced structure are shredded or bent – outwardly! Furthermore, minor cuts can be seen, all bent outward, which indicate that shrapnel had forcefull exited through the outer skin from the inside of the cockpit. The open rivets are are also bent outward.

In sifting through the available images one thing stands out: All wreckage of the sections behind the cockpit are largely intact, except for the fact that only fragments of the aircraft remained . Only the cockpit part shows these peculiar marks of destruction. This leaves the examiner with an important clue. This aircraft was not hit by a missile in the central portion. The destruction is limited to the cockpit area. Now you have to factor in that this part is constructed of specially reinforced material. This is on account of the nose of any aircraft having to withstand the impact of a large bird at high speeds. You can see in the photo, that in this area significantly stronger aluminum alloys were being installed than in the remainder of the outer skin of the fuselage. One remembers the crash of Pan Am over Lockerbie. It was a large segment of the cockpit that due to the special architecture survived the crash in one piece. In the case of flight MH 017 it becomes abundantly clear that there also an explosion took place inside the aircraft.

Tank destroying mix of amunititon

Bullet holes in the outer skin

So what could have happened? Russia recently published radar recordings, that confirm at least one Ukrainian SU 25 in close proximity to MH 017. This corresponds with the statement of the now missing Spanish controller ‘Carlos’ that has seen two Ukrainian fighter aircraft in the immediate vicinity of MH 017. If we now consider the armament of a typical SU 25 we learn this: It is equipped with a double-barreled 30-mm gun, type GSh-302 / AO-17A, equipped with: a 250 round magazine of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells (dum-dum), arranged in alternating order. The cockpit of the MH 017 has evidently been fired at from both sides: the entry and exit holes are found on the same fragment of it’s cockpit segment!

Now just consider what happens when a series of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells hit the cockpit. These are after all designed to destroy a modern tank. The anti-tank incendiary shells partially traversed the cockpit and exited on the other side in a slightly deformed shape. (Aviation forensic experts could possibly find them on the ground presumably controlled by the Kiev Ukrainian military; the translator). After all, their impact is designed to penetrate the solid armor of a tank. Also, the splinter-explosive shells will, due to their numerous impacts too cause massive explosions inside the cockpit, since they are designed to do this. Given the rapid firing sequence of the GSh-302 cannon, it will cause a rapid succession of explosions within the cockpit area in a very short time. Remeber each of these is sufficient to destroy a tank.

What “mistake” was actually being committed – and by whom?

Graze on the wing

Because the interior of a commercial aircraft is a hermetically sealed pressurized chamber, the explosions will, in split second, increase the pressure inside the cabin to extreme levels or breaking point. An aircraft is not equipped for this, it will burst like a balloon. This explains a coherent scenario. The largely intact fragments of the rear sections broke in mid air at the weaker points of contstruction most likely under extreme internal air pressure. The images of the widely scattered field of debris and the brutally damaged segment of cockpit fit like hand in glove. Furthermore, a wing segment shows traces of a grazing shot, which in direct extension leads to the cockpit. Interestingly, I found that both the high-resolution photo of the fragment of bullet riddled cockpit as well as the segment of grazed wing have in the meantime disappeared from Google Images. One can find virtually no more pictures of the wreckage, except the well known smoking ruins.

If you listen to the voices from Washington now who speak of a “potentially tragic error / accident”, all that remains is the question of what might have been the nature of this “mistake” perpetrated here. I am not given to hover long in the realm of speculation, but would like to invite others to consider the following : The MH 017 looked similar in it’s tricolor design to that that of the Russian President’s plane. The plane with Presdient Putin on board was at the same time ”near” Malaysia MH 017. In aviation circles “close” would be considered to be anywhere between 150 to 200 miles. Also, in this context we might consider the deposition of Ms. Tymoshenko, who wanted to shoot Presdient Putin with a Kalashnikov.

But that this remains pure speculation. The shelling of the cockpit of air Malaysia MH 017, however, is definitely not.

 

Supplement, 2014-08-01:

Time and again it is stated that the SU 25 has a maximum flight altitude of 7,000 meters and that’s why this jet couldn’t be able to bring down MH 017. Seeking for an answer on Wikipedia – this statement will be confirmed. If you go to the trouble of broadening your knowledge by questioning a specialist book, you’ll get completely different information: the maximum flight altitude of the SU 25 is 14,600 meters. Check here: http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

Until beginning of july 2014 Wikipedia gave the maximum flight altitude for the SU 25 with “ca. 10.000 Meters”. As well in the english version as in the german one. Now one finds it “corrected” to 7.000 meters. In the Wikipedia discussions-forum roared up an intensive discussion about the correct value.

The handbook “Flugzeuge der Welt” by W. Green (1984), a standard work which essentially quotes the facts of the military “Janes Manuals” (also used to be NATO reference), already 1984 determined the maximum flight altitude of SU 25 (SU 25 MK, export version) with 10,670 meters (page 208 f.). The performance of the SU 25 has been upgraded since that time.

Here a link to the statement of a canadian OSCE-participant, who observed evidence on parts of the wreckage, that the aircraft had been hit by rounds of heavy machine-gun-fire: http://www.youtube.com/watch?v=76PG9RQStFU#t=470

 

Mějte hezký den

Jaroslav Komosný

Autor: Jaroslav Komosný | neděle 23.11.2014 9:00 | karma článku: 21,47 | přečteno: 1145x
  • Další články autora

Jaroslav Komosný

Děkujeme odcházíme …. Jak Vám jen závidím!

Nechci si vyskakovat, ale jak se zdá, Británie bude první členskou zemí , která pochopila, když se značným zpožděním, že sen Panevropské myšlenky je stejně kulhavý jako Olympijská myšlenka.

24.6.2016 v 8:00 | Karma: 29,04 | Přečteno: 887x | Diskuse| Politika

Jaroslav Komosný

Maléry paní účetní

O co tehdy šlo, že padla vláda? Ptají se koaliční strany za vlády Petra Nečase. Jako by nebylo dost dalších průserů.

17.6.2016 v 15:15 | Karma: 26,25 | Přečteno: 803x | Diskuse| Politika

Jaroslav Komosný

Prasečkáři

Jak už víme velkou bouři vyvolala tajemná reorganizace policejních složek ÚOOZ a ÚOKFK. Jako obvykle, šéfdirigent Tuhý notový part nepotřebuje, neb je maestro .

15.6.2016 v 10:50 | Karma: 26,65 | Přečteno: 581x | Diskuse| Politika

Jaroslav Komosný

Medaile je prakticky v zadeli?

Martina Sáblíková je ve světě sportu vyjímečnou osobností, nejen svými výsledky v rychlobruslení, ale i v cyklistice. Medaile a sportovce roku si zaslouží. Rio však ne.

13.6.2016 v 19:00 | Karma: 23,88 | Přečteno: 804x | Diskuse| Sport

Jaroslav Komosný

Milujte Islám a nic se Vám nestane.

O rozruch ve Sněmovně, postarala advokátka Klára Samková. Na semináři „Máme se bát islámu?“ mluvila o tom, že islám je podle ní, jako nacismus a komunismus.

30.5.2016 v 9:00 | Karma: 32,05 | Přečteno: 1759x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 267
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 909x
o