• Počet článků 267
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 909x

Jaroslav Komosný

Ukrajina, Krym. Rok po té

Nedávno uplynul rok od svobodného rozhodnutí tamních občanů, připojit znovu Krym k Rusi. Aby byla informace tzv. vyvážená, nedávno uplynul rok od násilné anexe Krymu a jeho připojení k Rusi.

20.3.2015 v 16:15 | Karma: 26,92 | Přečteno: 969x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Póóózor! Šaškové jdou!

Než se uzavře vyšetřování střelby v Uherském Brodě, vyplynou na povrch další a další zajímavosti, nad nimiž zůstává rozum smrtelníka stát. Jakákoliv informační embarga uvržená na tento případ svědčí o tom, že se tady bude zametat pod koberec, a že nebýt přehlídky policejních troubů, možná by mohly být oběti mezi námi.

11.3.2015 v 8:30 | Karma: 38,37 | Přečteno: 3249x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Komosný

5o odstínů České pošty.

Je vidět, že Česká pošta (ČP) je na tom velmi špatně. Vedle zdražování služeb, stále hledá nějakou tu dobře výdělečnou aktivitu, ale furt je to špatně. Po různých obdobích, kdy jste si mohli na poště koupit cigáro, zjistit, jak si na tom stojí nafta , nebo benál u okolních pump, či dokonce si uzavřít pojistku, pod tlakem veřejnosti pomalu, nebo jistě skončily neúspěchem.

9.3.2015 v 14:09 | Karma: 22,37 | Přečteno: 2518x | Diskuse| Ekonomika

Jaroslav Komosný

Co Vy na to, pane Sokol?

Žalobce Petr Jirát navrhl pro Petra Kotta a jeho manželku Kateřinu tresty v rozmezí osm až devět let vězení. Spolu s Davidem Rathem je považuje za špičky organizované zločinecké skupiny. Mimo vysokých trestů navrhl žalobce propadnutí majetku. Kottovým byl zatím zajištěn majetek v hodnotě 27 milionů korun.

5.3.2015 v 14:00 | Karma: 35,04 | Přečteno: 1542x | Diskuse| Občanské aktivity

Jaroslav Komosný

Jsem americký okupant

Po dlouhých vyjednáváních 21. června 1991, odešel z ČR sovětský voják . Po krátkém vyjednávání , do ČR vstoupí noha amerického vojáka, aby nás spasila, před rudým nebezpečím.

5.3.2015 v 0:08 | Karma: 38,17 | Přečteno: 1817x | Diskuse| Občanské aktivity

Jaroslav Komosný

ČT vs. Klára Vítková – Rulíková

Jeden svůj blog jsem věnoval smysluplnosti seriálu „Paterčata“, který byl posouzen blogadminem, jako generalizující , paušalizující, xenofobni, a rasistický, když jsem v jedné jeho pasáži uvedl, aby se tvůrci vrátili do rodiny Kiňových za 10, 20 let, abychom viděli, zda-li poskytnutá péče státem a podaná ruka dobrovolnými dárci měla kýžený efekt – začlenění do většinové společnosti.

20.1.2015 v 9:00 | Karma: 40,11 | Přečteno: 3669x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Dodatek_2 Západní pohled

V této části, kterou prozatím uzavřu causu obou Boeingů, uvedu pohled, jak jej vidí někteří lidé na Západě. Nebude to pohled, který dává za pravdu současné interpretaci sestřelení Boeingu nad Doněckem – tedy, že pachatelem jsou rebelové a Rusko, které je podporuje.

23.11.2014 v 9:00 | Karma: 21,47 | Přečteno: 1145x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Dodatek_1

V souvislosti s informaci agentury Reuter o novém videu kolem sundaného Boeingu, mne přinutilo pátrat na stránkách internetového deníku Komsmolskaja Pravda (KP) na které odkazoval Reuter. Jelikož se deník KP obšírně věnuje této události, rozhodl jsem se na základě svolení KP uvést jejich článek a fotografie na svém blogu. Pro ty kteří mne budou chtít podezírat z manipulace a stranění Rusku,předesílám, že uvádím pouze fakta a citace autora článku, které, předpokládám zatím nikdo u nás neotiskl, nebo nezveřejnil na netu. Důvody jsou všobecně známy. Pokud se v předpokladu mýlím, omlouvám se. Míru hodnocení článku KP, ponechávám na každém z Vás. Obsah překladu jsem se snažil zachovat tak, aby odpovídal originálu.

22.11.2014 v 11:00 | Karma: 19,10 | Přečteno: 917x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Intermezzo

V uplynulých několika dnech jsem v překladech přinesl z KP sérii článků, které v tomto deníku vyšly. Jak jsem již uvedl , v této kauze jsem chtěl, aby byly známy pohledy opačné strany, již je přisuzován podíl na celé tragedii. Byť je to jen názor experta, ruského deníku. Můj názor v tuto chvíli není podstatný, ale nemám problém jej sdělit. Neboť některými diskutujícími, jsem byl nařknut, jako by šlo o moje šetření. Nikoliv. Zprostředkoval jsem názor, jak to vidí v Rusku deník KP.

22.11.2014 v 9:02 | Karma: 22,45 | Přečteno: 733x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Část 3

V souvislosti s informaci agentury Reuter o novém videu kolem sundaného Boeingu, mne přinutilo pátrat na stránkách internetového deníku Komsmolskaja Pravda (KP) na které odkazoval Reuter. Jelikož se deník KP obšírně věnuje této události, rozhodl jsem se na základě svolení KP uvést jejich článek a fotografie na svém blogu. Pro ty kteří mne budou chtít podezírat z manipulace a stranění Rusku,předesílám, že uvádím pouze fakta a citace autora článku, které, předpokládám zatím nikdo u nás neotiskl, nebo nezveřejnil na netu. Důvody jsou všobecně známy. Pokud se v předpokladu mýlím, omlouvám se. Míru hodnocení článku KP, ponechávám na každém z Vás. Obsah překladu jsem se snažil zachovat tak, aby odpovídal originálu.

20.11.2014 v 11:00 | Karma: 14,84 | Přečteno: 905x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Část 2

V souvislosti s informaci agentury Reuter o novém videu, jsem pátral na stránkách internetového deníku Komsmolskaja Pravda (KP). Jelikož se tento deník obšírně věnuje této události, rozhodl jsem se na základě svolení KP, uvést jejich článek a fotografie na svém blogu. Pro ty, kteří mne budou chtít podezírat z manipulace a stranění Rusku, pouze předesílám, že jen uvádím fakta a citace, které, předpokládám zatím nikdo u nás neotiskl, nezveřejnil na netu. Pokud se v předpokladu mýlím, omlouvám se

20.11.2014 v 9:10 | Karma: 16,03 | Přečteno: 1187x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Komosný

Boeingy zahaleny do tajemství? Cást 4

V souvislosti s informaci agentury Reuter o novém videu kolem sundaného Boeingu, mne přinutilo pátrat na stránkách internetového deníku Komsmolskaja Pravda (KP) na které odkazoval Reuter. Jelikož se deník KP obšírně věnuje této události, rozhodl jsem se na základě svolení KP uvést jejich článek a fotografie na svém blogu. Pro ty kteří mne budou chtít podezírat z manipulace a stranění Rusku,předesílám, že uvádím pouze fakta a citace autora článku, které, předpokládám zatím nikdo u nás neotiskl, nebo nezveřejnil na netu. Důvody jsou všobecně známy. Pokud se v předpokladu mýlím, omlouvám se. Míru hodnocení článku KP, ponechávám na každém z Vás. Obsah překladu jsem se snažil zachovat tak, aby odpovídal originálu.

19.11.2014 v 13:50 | Karma: 17,18 | Přečteno: 1010x | Diskuse| Ostatní